czwartek, 24 sierpnia 2017

Sierpiowe karteczki na S

Witajcie . W tym tygodniu nad jeziorko nie pojechałam wiec siedzę w domu i kartki robię  .U Ani http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
robimy karteczki z rzeczami na literkę  danego miesiąca  .Już pokazywałam karteczki jakie zrobiłam karteczki ale  tak mi to S podpasilo ze się rozszalałam . Powstało kilka karteczek ze onecznikiem . U Ani Iwańskiej miało być słoneczko na kartce wiec skoro to S to tu tez zrobiłam kilka ze słoneczkiem.Jest jeszcze  jedna z sową,oneczkiem i stokrotkami . Ostania to też stokrotki oraz,serca isłoń. Tak mi podpasiło to S a karteczki troszkę polezą i dam je  naszym wolontariuszom z okazji ich święta . Zawsze na ostatnia minute robiłam teraz już maly zapasik będę miała .








9 komentarzy:

  1. Fajne te Karteczki na S , ale zdecydowanie ostatnia podoba mi się najbardziej.
    Miłego dnia Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podBASIŁO Ci to S jak sierpień Basiu podBASIŁO :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały hurt Basiu -prześliczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale karteczek zrobiłaś, fajna ta literka S :)
    Ostatnia wesolutka ze zwierzątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, jakie piękne, słoneczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Co Jedna to ładniejsza, Wszystkie się pięknie prezentują - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne słoneczniki zagościły na Twoich karteczkach :) Pozostałe kartki też mi się podobają, a szczególnie sówka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych karteczek stworzyłaś i są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń