czwartek, 7 września 2017

Kartki przez cały rok u Ani

Witajcie . Oto moje karteczki u Ani . Wielkanocna z motywem folkowym . Element folkowy to kawałek papieru z motywem . Na to nakleiłam obrazek z pocztówki . Kartka Bożonarodzeniowa  czarno biała . Lubie takie zestawienie ale jakoś mi nie pasowało do takiej kartki . Nie chciałam by było za dużo czarnego ale nie miałam czarnych  dodatków do białego tła.Przypomniało mi się ze miałam jakiś obrazek  opakowanie po czymś czarno białą bombkę . Długo ja szukałam i  już prawie zrezygnowałam ale znalazłam i [ powstała taka oto karteczka .Kartka okolicznościowa  o to jest to co tygryski lubia. najbardziej . Lubie proste  minimalistyczne kartki . Z tej jestem całkiem zadowolona





15 komentarzy:

  1. Basiu, co za ekspres:) super karteczki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, zachwycając są te karteczki, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki i bardzo ciekawa interpretacja tematów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Bardzo Piękne karteczki zrobiłaś ,Ta pierwsza najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zinterpretowałaś wytyczne - kartka minimalistyczna idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki śliczne. Ta z bombką, biało - czarna urocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu ale cudne te Twoje kartki.Chyba wrześniowe tematy bardzo Ci się spodobały. Mnie szczegolnie spodobala się kartka z bombką i ta z motylkiem. Sliczne są.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Basiu. Pięknie sobie poradziłaś z moimi wymysłami:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super poradziłaś sobie z tematami. Motylkowa karteczka jest urocza 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej motylkowej 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. nie będę wyjątkiem, jak napiszę że motylkowa mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Poradziłaś sobie z wytycznymi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń