poniedziałek, 16 października 2017

Poniedziałki z muszlami

Witajcie . Oto kolejne muszelki jakie  dostałam od Jadzi . Moja kolekcja jest mała mimo ze mam  te 100 muszli . Oto kilka linków  do artykułów OOOO oni to mają wielkie kolekcje http://www.sebastianczaplinski.pl/komentujemy/malgorzata-toll-i-o-czym-szumia-jej-muszle/

http://mojemazury.pl/207330,Mazurski-koncert-na-
muszli-trytona.html#axzz4WgWwokEv

!3 Października 2015 roku napisałam pierwszy post o muszelkach. tak więc już dwa  lata męczę was co poniedziałek moimi  muszelkami . Ale  cieszcie się to jest ostatni post  muszelkowy .Więcej muszelek nie mam . Bedzie jeszcze tylko kilka postów około muszelkowo morskich i to już będzie koniec mojej kolekcji .

6 komentarzy:

  1. Kto by pomyślał, że to już dwa lata :) A muszelki jak zawsze bardzo fajne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie cieszę, bo bardzo lubiłam te muszelkowe poniedziałki.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Niestety wszystko się kiedyś kończy, Muszelki jak zawsze są urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jeszcze może się powiększyć, a zbieranie muszelek to fajne hobby.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilkanaście pudełek po butach - to chyba jakaś dewiacja. Stoją w szklanych wazonach, misach....Nawet zastanawiałam się czy w jakiś logiczny i praktyczny sposób by ich nie wykorzystać ale nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jeszcze Twoja kolekcja się powiększy? Tego Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń